Gå til innhold

Dere som er sykepleiere, dersom dere fikk en kjendis f.eks Haakon Magnus og skulle


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

f.eks Kateterisere han, hadde dere blitt flaue da?? Tenkt og sett gullpenisen til krompen, jeg hadde beglodd på den til han fikk stå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du virkelig er så uproff i jobben din, at du ville blitt stående å glo, da bør du faktisk vurdere å omskolere deg til et annet yrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha troll. Det hadde du aldri gjort om du er sykepleier (NOE JEG ER SIKKER PÅ AT DU IKKE ER). Hadde du vært så uprofesjonell hadde du mistet jobben tvært. Kan se for meg at du hadde blitt flau selv, om du skulle stått der til han fikk stå. Er du like usjarmerende som du er her, hadde nok det tatt laaaaang tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.....jeg skjønner faktisk poenget til HI, selv om jeg ikke hadde stått å glodd.

 

Men hadde nok fått den store skjelven, og om det var mulig hadde jeg nok spurt om det var noen andre som heller følte for å ville ta over (men hadde jo ikke spurt forran pasienten!)

 

Dersom jeg MÅTTE, hadde jeg vært skikkelig nervøs og sikkert prata i ett om alt og ingenting......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Sykepleier eller ikke. Klart det hadde vært spesielt hvis man skulle kateterisere Kronprinsen. Ingen her kan påstå noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...