Gå til innhold

Fersket sjefen min på toalett, han bruker faktisk Tena for menn!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe var ikke klar over at han muligens har problemer med prostata eller noe slikt siden han i en alder av 47 år faktisk bruker Tena for menn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så? Lurer heller mer på hvordan du klarte å se det. Hva gjorde du inne på toalettet sammen med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersket? Han har da ikke gjort noe upassende... For alt du bet kan han ha en ryggmargsskade som gjør at han ikke klarer å holde på urinen. Ler du virkelig av sånt? Det er mange grunner til urinlekkasje.

 

Når du nærmer deg 50 og har fått diagnoser (kanskje overlevd kreft), får du bare håpe at ikke unge mennesker som deg latterliggjør noe du er helt uforskyldt i. Virkelig ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk et av de styggeste innleggene jeg har lest her på DIB!

Makan! Ta deg sammen HI, du har vel ingenting med om sjefen din bruker Tena. Hva i huleste er vitsen med å skrive et innlegg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo selvsagt et trolleinnlegg, hvis man går inn på noen som er på do, bruker man ikke tid til å peile ut om de bruker Tena eller ei. Det var uansett et svært dårlig forsøk på trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tro at jeg ikke lenger er i stand til å bl sjokkert over innlegg på dib, men gratulerer til HI for sjokkerende mangel på sosial intelligens.

 

Uavhengig av om det er sant eller ikke, så er det så definitivt lavmål å lire av seg en så tåpelig kommentar. Jeg blir flau på dine vegne HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...