Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med dagsoving her. Jeg ser at det idelle for han er å legge seg i 11 tiden, for så å sove et par timer. Men som regel er han så trøtt i 9 tiden at jeg bare må legge han, og da sover han et par timer. Problemet da er at han ikke klarer å sove en lur til, som han kanskje burde for han blir sååå trøtt i fire-fem tiden... Hvordan sover deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille på 15 mnd sover ca 1 - 1 1/2 time på dagtid. Han legger seg mellom 12 og 12.30 og sover til ca 13.30. Da er han våken til han legger seg for kvelden ca kl 19 og sover da i ca 12 timer - til klokka 7 (+/- 1 time, kan våkne alt fra 6 - 8).

Skrevet

Jenta mi er 16mnd, men sover likedan nå som for 3mnd siden. Hun legges mellom 19-19.30, sovner som regel rundt 20. Sover da til kl 07-07.15. Legges til dupp mellom 11.30 og 12. Sover da ca 1,5timer. Fungerer veldig bra!

Enn om du vekker han etter ca 30min. Bare så han får hvilt, men ikke sovet tungt? Da kanskje han er trett igjen i 13 tiden.

Skrevet

Ta han med ut i 11 tiden og finn på noe spennende ute - og skyv leggetiden fram til kvart på 12- 12.

Det gjorde jeg, og det hjalp:)

Skrevet

Jeg mente 9 tiden - (kommer selvsagt an på når poden våken om morgenen.)

Hilsen forrige anonym.

Skrevet

her legges pjokken mellom 10-halv 11.sover da alt fra 2-3 timer,noen ganger mer noen ganger mindre.se han er trøtt i 5 tiden,men går ut en tur heller...i vogna til en dam med masse ender...det er staz...og han legges mellom halv 7-7.sovner fort...våkner i 7 tiden igjen...har en flott søvn rytme på han...ser han er og trøtt i 9 tiden,men prøver å la han leke,høre på musikk,gå ut...osv i stedet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...