Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 hvor oftehar dere sex?nyter dere det eller gjør dere det pga man må tilfredstille mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 begge deler. De fleste gangene nyter jeg det, emn noen ganger er det ikke like fristende, men gjennomfører for mannens del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Nå som jeg er singel- Ja Når jeg var i et forhold med han jeg ikke lengre fant attraktiv - Totalt likegyldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg nyter det og har sex både for min egen del og for mannens del:) Har sex ca 2-3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Nyter stort sett, og har stort behov. Kjipt når man er singel med minimal avlastning fra barna :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg nyter å ha sex. De fleste gangene vi har sex har jeg virkelig lyst, mens andre ganger er jeg ikke så ivrig. Jeg får allikevel opp lysten etter at vi har kommet i gang. Hos oss går det begge veiene. Det er ikke bare jeg som gir etter for å tilfredsstille mannen. Han har heller ikke alltid lyst, men blir med for min skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg elsker sex! Kunne hatt sex flere ganger for dagen, om det bare hadde vært tid :-) Har på følelsen av at mannen av og til har sex med meg kun for å slippe maset... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Når jeg har det, så NYTES det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå