Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan sover deres 1-åringer? Tenker da når de tar kvelden og våkner om morgenen, og når og hvor lenge på dagtid Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 sover fra 19.30 til 06.30 har en dupp på 30 minutt om dagen(av og til 2 dupper alt ettersom hun står opp om morgenen).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Takk Godt å se det ikke bare er min 1-åring som ikke sover minst 2 timer hver dag HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 hehe hun her har aldri sovet mere på dagtid selv når hun var nyfødt:P aldri vært en soveunge nei:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke min heller Hun sover hele natta da, så klager ikke. Men har til tider vært litt bekymret fordi hun har sovet så lite. Ingen jeg kjenner som har barn som sover så lite på dagtid. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå