Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp, jeg trenger en liten og nett trille til sommerferien. Den skal være liten sammenslått, lett å trille, veie lite, gjerne ha litt plass under vogna til noen småting og full liggestilling/så godt som full liggestilling...

Noen som har tips til meg? :)

Har sett på en carena easy.. men den har fått litt blanda kritikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde omtrent samme ønskeliste og endte med Chicco Liteway. Jeg er fornøyd med den. Litt lite plass til å legge ting under og mannen min sparker borti hjulene når han triller men det gjør ikke jeg - aner ikke hvorfor...

Bare min erfaring, kan ikke si noe om andre modeller.

Skrevet

Ikke kjøp Carena Easy, den svinger ukontrollert om du ikke tviholder på den og hjulene knirker noe aldeles... Og den er veldig kort i ryggen så den kan ikke brukes til feks 3 åringer som skal sove(min jente er 17 mnd så jeg tenker vel litt mer fremover :P )

Har lest mye bra om Maclaren techno xt og xlr.

Lurer på å kjøpe den selv. Bugaboo bee virker også grei, men den er jo litt dyr til reisetrille å være-

Skrevet

Har du sjekket ut merket baby jogger? De har 3 vogner som kan brukes som reisetriller. De er superlette å slå sammen, og tar nesten ingen plass. Likevel er de rimelig romslige og veldig stabile.

city mini er vel først og fremst den jeg ville brukt som reisetrille. Det er den minste. Men også city elite og city select er gode vogner som man godt kan ta med på ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...