Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Eller kan man ta sånn fingeravtrykk når man skal inn i flyet? Skal reise med min to år gamle datter i neste uke, og har byttet etternavn. Ikke mottat mitt nye bankkort enda, så mao er jo ikke det gyldig legitimasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Ta med navnendring og legitimasjonen din, så er du sikker SAS har fingeravtrykk avlesning, og da trenger du ikke legitimasjon mener jeg og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Var det jeg mente å huske ja! Takk for svar : ) Sikkert litt dumt spm, men skal jeg ta med noe legitimasjon til dattern min, typ fødselsattest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Det vet jeg ikke, tror ikke du trenger det så lenge bagasjen er sjekket inn på deg Reiste mye med fly før, og så aldri at barn måtte vise noe legitimasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå