Gå til innhold

Hvorfor er det slik at


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når single menn har et sexliv, sjekker damer osv, så er det helt greit. Hvis single jenter gjør det samme, så blir de stempla som "billige" og får slengkommentarer fra andre KVINNER at ingen menn vil ha sånne "horeaktige" jenter.

Er likestillingen virkelig ikke kommet lengre enn dette her til lands? Skulle gjerne høre deres mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lever nok i forskjellige verdener, for i min verden er det ikke slik. Kvinner har faktisk blitt mer frigjorte, og det er akseptert at de har et sexliv. Hvis damer oppfører seg slik du sier, kanskje de er sjalue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er sjalusi det går ut på? Har blitt noen ons her etter singellivet mitt startet, og har fått tullekommentarer på at " xxxx(meg) hadde trengt en bibel for å fylle inn antall ligg", men det er ikke sant. Sålenge man beskytter seg selv og den andre parten kan man vel ha så mye sex man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra å høre. Siden jeg har fått høre fra samtlige venninner at jeg aldri kommer til å finne meg en ordentlig mann som vil ha meg, siden jeg har hatt sexliv som singel. Har gått singel i ca 3 år til nå, mener de da at jeg skulle levd i cølibat hele denne tia? :D

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at sexlivet sitt det får man styre selv. Er man singel så blir man ikke billig eller horeaktig selv om man har tilfeldig sex etter en bytur eller når det måtte være.

 

Men jeg må innrømme at kvinner som åpenbart går ut på byen for å få seg et knull både fredag og lørdag og kanskje midt i uka virker litt "billige". Jenter som gjør dette ukritisk helg etter helg faller for meg i den kategorien.

 

Gå på byen og finn deg en sexy mann og tilfredsstill lystene dine. Det er ikke noe billig eller horeaktig i det så lenge du ikke har 3 nye hver helg. Det virker litt kleint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke 3 nye hver helg nei, men har nok hatt ca 6-7 sexpartnere (aldri ONS, aldri fyll og aldri ukjente) i løpet av mine 3 år som singel. Det synes mine venninner er helt hårreisende, fordi det jeg MÅ finne meg, er en fast kjæreste. Lett å si det når jeg på de 3 årene enda ikke har funnet noen som vil ha meg. :S

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...