Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 fant til slutt en mann selv om man har flere en 1 barn fra før? Trenger noen solskinnshistorier, rett før jeg gir opp og innretter meg på evig singelliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Jo jeg, jeg var singel med 3 barn Jeg stressa ikke og var heller ikke på leting, men vips der var han plutselig Han er 8 år yngre og uten barn, har vært sammen i 1,5 år nå, still going strong.. Ikke gi opp a!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Er mange menn der ute som ikke synes det gjør noe at man har mer enn et barn fra før, om de selv er glad i barn ;o) Nå har jeg bare ett barn da, og hadde belaget meg på at menn ikke ville ha en ettbarnsmor engang, men så langt har jeg igrunn ikke hørt noe negativt om akkurat det Er fortsatt singel da, men stresser ikke.. Har du prøvd datingsider? Sukker.no er et bra tips ;D Lag en ærlig og bra profil av deg selv, så kan du sjekke ut profiler hvem som også er intr. i å treffe aleneforeldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Har vært innom datingssider som sukker, match, møteplassen, på byen, på vennefester osv. Menn jeg treffer er kun ute etter sex eller kompisopplegg - ingen ser meg som kjæresteemne, selv om de er ute etter dame. De finner seg bare noen andre. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå