Gå til innhold

Er det noen her som har slitt lenge alene, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fant til slutt en mann selv om man har flere en 1 barn fra før? Trenger noen solskinnshistorier, rett før jeg gir opp og innretter meg på evig singelliv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg, jeg var singel med 3 barn :) Jeg stressa ikke og var heller ikke på leting, men vips der var han plutselig :)

 

Han er 8 år yngre og uten barn, har vært sammen i 1,5 år nå, still going strong..

 

Ikke gi opp a!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange menn der ute som ikke synes det gjør noe at man har mer enn et barn fra før, om de selv er glad i barn ;o) Nå har jeg bare ett barn da, og hadde belaget meg på at menn ikke ville ha en ettbarnsmor engang, men så langt har jeg igrunn ikke hørt noe negativt om akkurat det :D Er fortsatt singel da, men stresser ikke.. Har du prøvd datingsider? Sukker.no er et bra tips ;D Lag en ærlig og bra profil av deg selv, så kan du sjekke ut profiler hvem som også er intr. i å treffe aleneforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom datingssider som sukker, match, møteplassen, på byen, på vennefester osv. Menn jeg treffer er kun ute etter sex eller kompisopplegg - ingen ser meg som kjæresteemne, selv om de er ute etter dame. De finner seg bare noen andre.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...