Gå til innhold

All inclusive


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med all inclusive ferier i "Syden". Vi er en familie på 5, vi drar med svigermor og svigerfar, og minstemann på 3 er på deres bestilling. De har halv pensjon, vi har all inclusive.

Burde vi bestille all inclusive på minstemann også, tror dere det kan bli styrete når bare han ikke har det, eller ordner det siden vi allerede må gå å hente is/brus etc til han.

Noen som har vært på all inklusive og kan forestille seg at ett av barna ikke har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bestilt all inclusive til barnet også, selfølgelig!

Ellers snylter dere jo på hotellet.

 

Når dere skal spise på kvelden, hvordan vil dere gjøre det da? Er kelnere som er rundt hele tiden, og de ser jo at han ikke har sånn "all inclusive bånd" på seg.

 

Det koster ikke mye for å få all inclusive for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg min 3-åring rett så er det ikke sjans i havet at jeg hadde fått hentet alt til henne. Store jenter klarer slikt selv.

Så hadde ikke giddet å sette en demper på ferien med slike diskusjoner, samt å se meg over skulderen hele tiden for å ikke bli ferska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, er helt enig med dere. Svigermor som har betalt mesteparten av reisen vil gjerne spare på rare ting. Men vi kommer til å bestille all inclusive på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange av hotellene i "syden" spiser barn gratis, så det er ikke sikkert det i det hele tatt koster noe for at han skal ha all inclusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...