Gå til innhold

Jeg må være borte fra ettåringen min i en uke... :-( Noen som har opplevd det samme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pga sykdom må jeg være borte fra gutten min på 18 mnd i en hel uke, noe som jeg synes er helt forferdelig. Han skal være med pappaen og bestemor. Synes det er så trist og vil gjerne høre fra andre som har vært i liknende situasjon og om dere merket noen reaksjon fra barna deres i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var borte fra vår 14 mnd gamle gutt og vår 3,5 år gamle jente i 10 dager i fjor sommer. De var sammen med mine foreldre på hytta og det gikk strålende. De hadde kost seg masse, ble skjemt bort til de grader og dagene hadde gått fort.

Vi merket ingen reaksjon da vi kom hjem. Men nå kjenner de besteforeldrene sine veldig godt og ser de ofte.

 

Vi var på bryllupsreise i Sør-Amerika og kom hjem utvilte og baggasje full av overraskelser ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nr 1 var 1 år var vi alene på ferie i ei uke, mens vår datter var hos besteforeldre.

 

Da nr. 2 var 8 mnd var jeg alene på ferie, mens han var sammen med far i ei uke.

 

De reagerte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var borte en langhelg da gullet var 5 mnd. Da barnet var 14 mnd tok bf henne med til foreldrene sine, 3 timer med fly unna hjemmet vårt. DET var tungt det... vet ikke om det har gitt noe preg på henne.. hun er 3 nå, og i sommer skal de være borte 3 uker ! han har annenhver helg samvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borte fra min sønn i 14 dager når han var 8 mnd pga sykehusopphold . Han var sammen med pappaen sin + bestemoren sin .

 

Gikk helt fint det, så han 3 ganger i et par timer tilsammen men jeg lå på sykehuset og eneste reaksjonen han hadde når jeg kom hjem var et stort smil og et veldig spontant kyss midt på munnen .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borte 14 dgr i fjor fra min da 18 mnd gamle jente. Hun var en uke med faren og bestemoren og en uke alene med bestemor. Og det gikk fint ;) ( bortsett fra at jeg savnet henne MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var innlagt i 14 dager på sykehus da datteren min var 7 mnd. Det var tøft, men samtidig så visste jeg at hun var i gode hender hos faren.

 

Nå har vi gått fra hverandre og siden hun var litt over året har hun vært vekke både 1 og 2 uker i strekk.. Det går kjempe fint :) Det er nok verre for oss foreldre enn det er for barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...