Gå til innhold

Kan jeg bare smøre på canesten dersom jeg tror jeg har sopp på brysvortene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal snart. Har hatt veldig såre brystvorter i snart en uke med sviende/kløende brystvorter som det også har blødd av.

Bestilte time til lege for noe dager siden, men fikk ikke time før nå på torsdag.

Jeg holder ikke ut lenger.

Kan jeg ikke bare smøre på canesten som jeg har liggende, eller må jeg bare pines frem til legetimen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer på venstre pupp, for den er ikke fullt så sår og vond som den andre. Jeg pumper også. Ellers gir jeg også litt mme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canesten inneholder soppmidlet klotrimazol som virker mot flere typer sopp, bl.a. gjærsoppen Candida. Soppinfeksjon i skjeden (vagina) skyldes denne soppen. Klotrimazol virker på soppens cellemembran slik at soppen dør. Preparatet gir hurtig innsettende effekt med rask lindring av symptomene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk anbefalt å smøre på canesten mens jeg ammet da gutten hadde trøske.. for dette kan smitte lett.. dersom jeg smurte på etter jeg hadde ammet og ikke vasket av før nestegang så kunne det også bedre trøsken hos gutten fikk jeg beskjed om av HS.. så det er tydeligvis ikke så viktig å vaske det bort heller.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...