Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Som for eksempel litt løs mage! Hurra! Har masse murringer, men ingen ordentlige tak ennå. Prøver å smøre meg med tålmodighet, men i natt er jeg så urolig i kroppen og får ikke sove. 39 uker nå, men første UL termin på onsdag, så nå nærmer det seg uansett!
ung11 Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Har også mye murring og kynnere nå på natten! Har ikke UL-termin før 6.juli, klaaaarer ikke å vente mer.. For ikke å glemme all sparking og knuffing, særlig i ribbeina! Komsåå lille bebisen
7569 Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Ja løs mage OG litt blod jippiii!! Har vel aldri vært så glad for det før :-) Hadde termin igår. Blir spennende å se utover dagen! Masse lykke til dere!
Me&Mine Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Samme her rart hvor glad man kan bli over litt løs mage hehe! Har også masse murringer, men det har jeg hatt den siste uken. Og blodblandet slim omtrent hver morgen. Fikk vite på kontroll på fredag at jeg er moden, så her sitter jeg å venter og venter. Lillegutt har visst god tid, er 3 dager over nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå