Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Skal som sagt lage egen babybok til babyen. Så da lurer jeg på om dere kan komme med de begivenhetene som dere synest er viktig/ greit og få med i en sånn bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPondus25 Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Har du skrevet ned datoer for ultralyd / første jordmor time o.l? Det skal jeg ha i min hvertfal, sikkert moro å se tilbake på, gjerne også med kommentarer.. Evt at du har bilde fra f.eks uke 25,35 med magemål? Evt termin, ønskt babynavn, kanskje en liten notis om nærmeste familiemedlemmer med et tilhørende bilde?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Tusen takk for tips! Noen flere som har noe og komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Alle førstegangene, første smil, latter, snur seg rundt, første mat, første tann, første ord, ferie osv (du skjønner hvilke etterhvert som baby vokser) hvilke sanger en pleier å synge historien om da baby ble født vekt og høyde hver mnd det første året... litt om personligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 jeg skal tegne et familietre i boka, og ta fot og hånd avtrykk av babyen når den er nyfødt (eller så fort jeg får summet meg til det, hehe) UL bilde, bilde av magen. skal ha bilde av babyrommet, diverse datoer som første legetime/jmtime, når jeg blei gravid, når jeg fant ut at jeg var gravid, dato for ul, navneforslag, bilde av besteforeldrene og oss(foreldrene) kommer ikke på mere i farta men skal skrive når jeg kommer på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå