Gå til innhold

Er det lov til å drømme om en annen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 15 år med samme mann er det en fantastisk mann som er betatt av meg.. Han er utrolig flott på alle mulige måter, og han har pr sms fortalt at han liker meg veldig godt! (Veldig mye mer enn veldig godt) Og nå tenker jeg alt for mye på han...Jeg har svart han at jeg ikke vil ha kontakt med han pga at jeg elsker familien min, og at det ikke vil være rettferdig ovenfor mannen min som jeg elsker og som jeg overhode ikke ønsker å forlate.Og dette respekterer han. Og jeg har ikke fått flere meldinger fra han..

Men nå tenker jeg på han hele tiden, drømmer om han, o.l..

Hva gjør man??

Jeg har veldig lyst til å treffe han, men vet at all kontakt vil være dumt.. men jeg klarer ikke å få han ut av hodet..

Han er virkelig en drømmemann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da prøver man å fokusere på at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Og fokuserer på alt det positive med det livet man lever. Kjempebra at du har sagt at du velger familien din over en flørt, nemlig ikke alle som gjør det... Vanlig å komme inn i slike faser, da spesielt etter så mange år - kombinert med at en annen tiltrekkende mann liker deg. Men det vil alltid komme og gå menn som er tiltrekkende, for samme måte som at din mann vil oppleve andre kvinner tiltrekkende underveis i ekteskapet. Det er da man må sette grenser for seg selv, og tenke at man ikke vil gjøre mot partneren, det man ikke ville at partneren skulle gjort mot en selv. Ser ikke noe "galt" i å dagdrømme litt i ny og ne, bare pass på å ikke rosenmal denne mannen i tankene dine - sannheten er sikkert en helt annen ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg håper mannen min er utro mot meg sånn at jeg kan ha kontakt med denne fyren...Jeg vet at gresset ikke er grønnere, dessuten er det mange faktorer som spiller inn som gjør at jeg aldri villet hatt et forhold til han. Men hadde vært så fint å truffet han! Prøver å tvunge meg selv til ikke å tenke på han, men det er ikke lett.. Særlig når mannen min er en surpomp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...