LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Mange av forumene er så spesifikke at det så og si ikke er aktivitet der inne. Utrolig kjedelig å gå inn på et forum, og se at siste aktivitet der inne var for flere uker siden. Og når det er lite aktivitet der ender det med at få bruker de, og dermed bukes "feil" forum for i det hele tatt å få svar på noe. Jeg mener ikke at det kun skal være ett forum igjen, men slå sammen de med nogenlunde like temar, og evt kutt ut enkelte forum, som feks dilladebatten (de med dilla skriver på trimestersidene eller skravle uansett), det samme med "beskriv svangerskapet". Og mange fler, det er bare å gå inn på hver enkelt debatt og se på den labre aktiviteten. Jeg tror også at dere med fordel kan slå sammen debattene som omhandler noenlunde det samme, som feks assistert befruktning, adopsjon, donor egg/sæd. Det samme med noen av abort-debattene, Og de debattene som går på forholdet mor/far (jeg får ikke helt taket i hva som er forskjellen på de ulike, og en egen debatt om at far ikke vil? Merkelig). Dere kan helt sikkert forkorte lista med debatter med sikkert 10 debatter, uten å tape aktivitet på det. Tvert imot. Når jeg stikker innom en debatt og ser det har vært mange å skrevet der siden sist jag var innom så blir jeg sittende å klikke og svare. Er det derimot stille logger jeg heller inn på facebook. Det er ikke uten grunn at anonym er så populær. For der skjer det noe! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Heisann. Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Jeg tror nok mange er enig med deg at vi kan slå sammen noen forum. Skal ta det med meg videre. Ha en strålende dag! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå