Gå til innhold

Stor forskjell på brystene - få operasjon dekket?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at man ikke får dekket å forstørre brystene, men hva med når man har stor forskjell på brystene? Jeg har veldig synlig forskjellig størrelse på brystene etter amming, må bruke en slik "kyllingfilèt" for å fylle opp bh'en på det minste brystet. Er dette noe man kan få støtte til å fikse på?

Det må forresten bli å forstørre det minste brystet, siden bh'en jeg må ha innlegg i for å fylle er en a-cup, om det skulle ha noe å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg nok er å anse som svært usannsynlig, med mindre det ene er så stort at du blir skjev og derav får helseplager av det.....

Tror nok fint du kan glemme å få dette dekket, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man kan få dekt reduksjon av brystene, de snakket om å søke meg på det da jeg var rundt 18 pga stor forskjell. (har e på ene siden og ca c på andre). Jeg ville vente pga alderen min, og nå skal jeg utsette og be om det til jeg er ferdig og amme.

Tviler for at man får dekt forstørring, men ta og snakk med legen din om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) følte jeg måtte svare deg:) Har vært i samme situasjon som deg, da jeg var 15 år sluttet ene brystet å vokse(jeg gikk også med "kyllingfilet i bh'en) og da jeg var 18 år var det ingen annen utvei enn å få dem operert!Tilogmed LEGEN støttet meg i dette!

Jeg la inn silikon i begge pga få de så lik som mulig, dette måtte jeg betale selv pga plassen jeg bor på, men kirurgen sa at hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg fått det dekt. Du må nesten bare snakke med legen og høre hva han/hun sier...tror faktisk det er større sjangs for å få dekt om du minsker ene...men skjønner at du ikke vil det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke a-cupen min er så stor at jeg har nok forskjell til å få helseplager nei. Å redusere er også utelukket, hadde jo bare måttet gå med kyllingfilèter på begge sider da;p Tviler på at de lager bh'er i str aa85 gitt....

Er jo rent kosmetisk dette, men det ser jo så gruelig teit ut. Er ikke så forferdelig moro med bikini heller...

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helseplagene kommer av ujevn belastning på ryggen, men forstår deg at du ikke vil redusere. Men sjekk om om du kan få de jevnet ut til en normal størrelse. Kan være at du får dekt noe, skader ikke å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...