Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 ja, jeg MÅ det!Jeg veier nå 65 kilo og er 165 cm høy/kort;) Har gått gjennom et svangerskap for 1 år siden og enda ikke kommet ned til idealvekta mi:( Jeg har alltid vært tynn, var så tynn i noen år at folk var bekymret for om jeg hadde anoreksia, men de ante ikke hvor mye jeg spiste og spiste uten å legge på meg et gram!:S Etter jeg fikk barnet føler jeg at forbrenningen min er stoppet opp, jeg legger på meg bare jeg spiser godt ei helg...hva er det om gjør dette?Jeg kan ikke legge på meg mere nå..:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Husk, kroppen din har vært gjennom MYE på bare 9 mnd, den trenger tid til å bli seg selv igjen, noen kropper finner aldri tilbake til seg selv igjen. Vet hvordan du har det, er selv 170 høy og veier 64 kg, før svangerskapet for 3 år siden veide jeg 58 kg (og nei, så ikke ut som et beinrangel, sjelettet mitt er tynnt som piperensere :-P ) Føler meg forjævlig, for det er ikke dette som er normalen min! Men etter 3 år har jeg innsett at kroppen min aldri får tilbake forbrenninga som en gang var *sukk*, så lært meg til å begrense matinntaket til "normalen" Helsesøster fortalte meg at det kunne ta 2 år før kroppen var helt tilbake til normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Hmm, kjedelig. Jeg er 165, la på meg 20 kg under svangerskapet. Det gikk 1år før jeg var tilbake der jeg startet, men det året ting stoppet opp lå jeg på 60 kg og der sto vekta samma faen hva jeg gjorde! Nå har jeg lagt om kostholdet, både jeg og mini spiser/drikker Herbalife sine varer + vi er ute og i aktivitet støtt og stadig. Slik var det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Lar du ungen din spiser herbalife????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Haha, troll... Det er vel ingen med iq nok til å åpne ei dør som gir ungen sin Herbalife vel. Men du har kanskje ikke kommet deg så mye ut i det siste? Det er fader meg like ille som hu amerikanske mora som pumper dattera si på 16 full av Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 16? Hun var vell mellom 8-10 år. husker ikke helt men ikke 16.... iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 bare for å ha sagt det så var det pr stunt det med botoxen, jenta har ikke fått botox:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er ingenting i veien for at ungen ikke kan spise Herbalife, så lenge det blir brukt til å få i seg det kroppen trenger og ikke som slankeprodukt så går det helt fint. Hvis dere hadde visst hva dere snakket om hadde dere også visst at ene legen som har vert med på å utvikle Herbalife også gir dette til sine barn og barnebarn. Grunnen til advarsel på boksen er fordi gravide og barn/unge ikke skal bruke det som slankeprodukt. Det går fint an å bruke som sunn ernæring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 Det med botox på hun på rundt 8år var et stunt. Men hun som bruker botox på egen datter på 16år, det er fakta... http://www.seher.no/837242/sarah-burge-gir-sin-1-aar-gamle-datter-botox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #10 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er 162 og veier 68 kilo, så jeg er tjukkere enn deg. Har gått ned fra 79 kg siden januar og skal ned til 59 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå