Gå til innhold

hvordan ser en perfekt kvinnekropp ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den perfekte kroppen er sterk og frisk. Har ingen andre krav. Det er i alle fall det jeg ønsker meg for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har mye og si hvordan man bærer kroppen, alt står og faller på holdningen :)

 

Men mitt mål etter ungen har kommet og ammingen er overstått er å få en skikkelig timeglassfasong, brukte før korsett for å oppnå det og strammet inn opptil 10 cm på midjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp er perfekt! Ikke tynn,ikke tjukk.....med perfekte former :) Gubben er iallefall storfornøyd,så da er jeg det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk veldi fornøyd med min kropp.

 

litt 90 60 90 fasong/timeglass er penest synest jeg. Det skal være stramt, og med former, litt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånn rent personlig liker jeg kurver, eller timeglassfigur... Har veid påde 47 og 87 , og må si jeg trivdes best en plass på midten (er bare 156 cm da), der hadde jeg kurver , både hofte / pupper, mn likevel en veltrent midje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes feks Jennifer Aniston har perfekt kropp. Hun ser så veltrent og sunn ut, uten å se unaturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i "sterk og frisk" som noen skriver over her :o)

 

Damer jeg syns er fantastisk flotte er Beyoncè og Betty Page.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En perfekt kvinnekropp er etter min mening i stand til å føde barn, oppdra dem og samtidig jobbe nok til å fosørge dem. Hun må væresterk nok, ha balanse og utholdenhet nok til å lære dem de grunnleggende fysiske aktivitetene og frisk nok til at hun ikke blir en byrde for barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kim kardashian og beyonce har noen flotte kropper. jessica alba adriana lima og cameron diaz og, selv om de er litt "gutteaktige" og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...