Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 fikk plutselig "mensen" midt inne i p-pille brettet. Begynte bare brunt-som gammelt blod, så ble det friskt, blødde mindre enn en vanlig mensblødning, men varte 7-8 dager mot min normale mensen på 4-5 dager. jeg fortsatte å ta pillene på brettet, nå er det tid for mensen (7 dager pausen før nytt brett).... men neei da. Blødde en dag, og bare litt og så kommer det ikke mer...??? Gått 4 dager nå. Kan nevne at jeg aldri har hatt uregelmessige blødninger på p-piller... Går på jasmine. Glemte en pille på dette brettet, men tok to neste dag da, og da skal d vel være safe..? What d fuck? Jeg har to barn på 3 og 1 år og absolutt ikke klar for å begynne på igjen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Bare kroppen din vet om du er gravid, dessverre er det vanskelig for oss å uttale oss om du er det eller ikke. Men du, det funker dårlig å ta 2 i samme slengen, blir ikke sikrere av den grunn. det står t.o.m på pakka.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 joda, da skal det funke som angrepille..har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Ta en test :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 da tar du veldig feil.. om du tror det funker som angrepille altså.. ^^, den eneste som kan svare deg er nok graviditetstesten.. så løp og kjøp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå