Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 har fått barnehageplass fra august til snuppa, men nå har vi ombestemt oss og vil ha henne hjemme til over nyttår. Hvordan går jeg frem?vil helst ikke miste bhg plassen, må jeg søke på nytt eller er det mulig å leie ut plassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Enten si opp plassen eller beholde den og betale for den, men ikke bruke den før etter nyttår. Dere står ikke fritt til å leie den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Du kan høre med barnehagen om det er mulig å få permisjon fra plassen og at noen andre bruker denne fram til over nyttår - men sjansen for å finne noen som kun trenger plass i denne perioden er jo liten.. Sannsynligvis må dere betale for hele perioden selv om dere skal beholde plassen, evt må dere si opp plassen, søke på nytt og håpe på å få plass fra januar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 okei, skal ringe å høre imorgen. Vil helst ikke miste plassen, men skjønner at vi ikke kan "sitte på den" til vi trenger den:)Er en populær barnehage som jeg selv også har gått i, men nå har vi muligheten til å ha henne hjemme et halvt år til og da vil vi gjerne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Du kan nok ikke leie dne ut, og sannsynligvis må du bruke plassen om du har fått den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Tror neppe du bare kan betale og beholde den heller. Her kan vi betale i 2 mnd uten å bruke, men etter det må vi si den opp eller blir oppsagt. Du mister uansett kontantstøtten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Alle jeg vet om (inkludert meg selv) har fått tildelt plss på høsten for så å ikke benytte den før mange måneder senere, rett og slett fordi barnehageplasser vokser ikke på trær og barnehager har nesten alltid kun ett inntak og det er august. ergo må alle få plass i august også de som skal starte i desember. dere må selvsagt betale plassen fra august, men dere skal ikke miste den med mindre det er en rar kommune med overflod av plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Vi har inntak i januar. Hilsen 07:02. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå