Gå til innhold

Når jeg får orgasme så.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har det vært slik hele tiden? I såfall kan dette være dine erogene soner! Her kribler det i øreflippen og ene stortåa er så og si "lost". Merker at det er VELDIG påvirkende om samboeren rører ved disse pungtene.

Om det er noe helt nytt, så ville jeg nok tatt det opp med legen. :)

En gang i tiden hadde jeg en partner som gav meg orgesmer som blandt annet gjorde så jeg fikk krampe i hender og føtter. Ikke den beste sexpartner jeg har hatt, for det er faktisk han som er mannen i mitt liv og far til mitt barn, men det var en erfaring jeg ikke har hatt før eller siden og egentlig er glad for å ha opplevd. Normalt er det ja. ;)

Opplevd det flere ganger over flere år ja, ikke ofte men iblandt. Har lenge lurt på dette, spesielt når jeg ikke klarer bevege fingrene mine! ;P

Jeg har også en tendens til å besvime hvis jeg reiser meg opp når jeg føler dette etter sex.

HI

Annonse

man får oksygen når man hyperv entilerer. og det er jo å puste fort kan hende du puster raskere når du har sex enn til vanlig. dvs hyperventilerer dvs får oksygenmangel. dvs at ledd sovner. og det føles som du beskriver.du ville ha en grunn og jeg ga en forklaring. helt normalt hvertfall. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...