Gå til innhold

Når jeg får orgasme så.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prikker og kribler det i henda og over nesen min. Av og til kan jeg ikke bevege fingrene og nesen kjennes helt nummen..

Herregud er dette normalt??

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les Shere Hite-rapporten, så får du høre andre kvinners beskrivelse av orgasmen - noen sier de kjenner det som prikking i tærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det vært slik hele tiden? I såfall kan dette være dine erogene soner! Her kribler det i øreflippen og ene stortåa er så og si "lost". Merker at det er VELDIG påvirkende om samboeren rører ved disse pungtene.

Om det er noe helt nytt, så ville jeg nok tatt det opp med legen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden hadde jeg en partner som gav meg orgesmer som blandt annet gjorde så jeg fikk krampe i hender og føtter. Ikke den beste sexpartner jeg har hatt, for det er faktisk han som er mannen i mitt liv og far til mitt barn, men det var en erfaring jeg ikke har hatt før eller siden og egentlig er glad for å ha opplevd. Normalt er det ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det flere ganger over flere år ja, ikke ofte men iblandt. Har lenge lurt på dette, spesielt når jeg ikke klarer bevege fingrene mine! ;P

Jeg har også en tendens til å besvime hvis jeg reiser meg opp når jeg føler dette etter sex.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oksygenmangel da. husk å puste :P kanskje du puster så fort at du hyperventilerer og ikke får i deg nok oksygen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah ja vet du hva, det er faktsik mulig 23.41, hvertfall det med orgasmemangel, eller generellt lite sex etter jeg ble singel og mamma.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orgasmemangel?Skrev ikke det. noen som tenker koffert her? hehehe ;)

men noen glemmer å puste/puster fort og overfladisk når de har sex. det kan føre til OKSYGENmangel og da kan man bli nummen og prikke hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opplevd det - men har en tendens til å begynne å nyse når jeg blir tent. Veldig upraktisk! ;) Begynner å bli flink å kvele nysene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lager en held del lyd i sengen, stønner å puster. Så jeg synest det er rart at jeg skulle mangle oksygen.

Og ja jeg tenker koffert til det meste :P

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får oksygen når man hyperv entilerer. og det er jo å puste fort kan hende du puster raskere når du har sex enn til vanlig. dvs hyperventilerer dvs får oksygenmangel. dvs at ledd sovner. og det føles som du beskriver.du ville ha en grunn og jeg ga en forklaring. helt normalt hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kramper under føttene, jeg......

Og så sliter jeg med å få tisset rett etterpå, så der er sikkert litt kramper i underlivet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...