Gå til innhold

spørsmål om tidlig ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Det jeg lurer på.. får man innvendig eller utvendig ultralyd når man er i uke 13?

Skal ivei imorgen.. men har ikke direkte fått noe mye informasjon om det... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er variabelt, men jeg var på ul i uke 15 og fikk innvendig ul. Så tror nok muligens du får innvendig, ville hvertfall vert forberedt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tidlig ul i uke 13 og det var innvendig. Men tror det er litt forskjellig. Har hørt at fra uke 12 er det mest vanlig med utvendig. Men ikke sikker. Lykke til på ul i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å måtte ta både utvendig og innvendig. Legen prøvde først utvendig, men mente det var enklere å se innvendig. Så ta deg en dusj i morgen tidlig, du ;)

 

Lykke til på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på privatklinikk i uke 10.. (9+3) og det var utvendig!

 

Følte meg nesten litt snytt, for jeg hadde barbert og greier! Hehe (uff, det hørtes nesten litt grisete ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde utvendig i uke 15, gyn ville ta innvendig, men jeg ba pent om utvendig først, da jeg har noen traumer jeg ikke vil ha kastet over meg med fremmen mann som ser der nede, han trengte ingen grunn, sa bare at vi kunne ta utvendig først, så fikk vi se om det ble bra nok bilde.. Skal sies at jeg er 30 kg for tung i følge bmi, og det meste er på magen, bildene ble bra ved utvendig ul, og slik gikk det med den saken.

Så er du ikke helt "lysten" på innvendig, er det bare å forhøre om det er mulig med utvendig forsøk først.

 

Søstra mi hadde privat undersøkelse, og der tok de begge deler, bare for å være sikre på at det beste kvaliteten ble til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som 23:33. Forsøkte først med utvendig, men klarte ikke se noe så da ble det innvendig.

Gikk fort og var verken vondt eller ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill ikke helt si at jeg har så særlig lyst på innvendig nei.

Men må jeg så må jeg tenker jeg.

 

Men takk. Skal ha det i bakhodet i morgen.

Spørre om det er mulig å prøv utvendig før ev. innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...