Gå til innhold

beklager å spørre, men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når dere har samleie med partneren deres, tar det lang tid før dere kommer?

Her holder ikke samboer ut så lenge(maks 5 minutt) så jeg synes det er litt vanskelig å komme på den tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske så treg ja. Tid? Vet ikke helt minst 15 minutter, så skjønner at 5 min blir knapt ja,) Samboeren din bør nok øve seg på å holde ut lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Er det en kjappis så kan jeg komme ganske fort, men stort sett så tar det alt fra 10-20 minutt. Liker å nyyyyyte;)

 

5 minutt er knapt. Han burde trene opp slik at han ikke kommer så fort og unngår tidlig sædavgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sørger alltid for meg først.. sånn at det ikke er så farlig om han er litt rask i avtrekkeren! Jeg får uansett ikke en vaginal orgasme, så det hjelper ikke meg om han holder på i 2 timer heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min holder ut MAX 2 minutter. For meg kan det også ta 15min. Noen ganger er det kun han som får nytelse. For at han skal tilfredsstille meg pleier vi ha skikkelig forspill. Så "tar han seg av meg" for å si det sånn, og det kan ta litt tid. Etter det er det hans tur:) Sånn må det bare bli når han går så raskt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar jenter:)

 

han bruker å få meg til å komme først på andre måter da:)Men hadde jo vært litt bedre om man kunne ha kommet under samleie....hvordan kan han trene seg på å ikke komme så fort?:S Er jo litt kjipt når man begynner å kjenne at det bygger seg opp også kommer han....(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting han/du kan gjøre er at han onanerer selv / du runker ham og når han kjenner at han kommer så holde han/du rundt roten av penis for å stoppe orgasme og ejakulasjon. Tren på det hver dag og du skal se at det vil hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga nok så vanskerlige "hold" til sex generelt, tar det meg ca en halv time, dette er stor bedring! Før tok det meg opp til 2 timer, mange ganger skjedde det aldri noe.. Samboeren holder ikke ut stort lengre enn 5 min selv, så han gir meg et godt forspill hvor han bare ser og tar, og når jeg nermer meg, så "kan han enderlig være med" på moroa, i starten var det slitsomt og frustrerende for oss begge, men nå nyter vi det til det fulle. Men klart, av og til vil vi/han bare ha en sjappis, og går det ikke for meg, synes jeg det er greit, vet han gjør opp for det ved neste anledning :)

 

Dere vet at normalen for en kvinne er 15-20 min ja? Så mannfolka pleier som regel å sprekke før det skjer noe. Og det er ikke mange av oss det kommer for ved ren penetrering, så tipset der er vel stimuli av klitt samtidig :) ikke at jeg er noen ekspert (langt der ifra) er bare råd som hjelper oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jo at alle kvinner kommer som en tornado etter få minutter:P men det er vell ikke slik da...samboer synes det er litt synd at han ikke får meg til å komme under samleie:S Jeg kjenner jo at det "skjer noe" etter kort tid, men får liksom ikke fullført....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er vi samkjørte, fordi vi kjenner hverandre godt, og fordi han klarer å bremse seg selv når det røyner på.

 

Men når vi gjør det bakfra klarer han aldri å holde lenge, det gir vel en sterkere stimulans for ham. Så når vi tar det på den måten, har jeg min lille vibrator parat. Jeg legger den på klitoris mens han trenger inn i meg - da kommer jeg selv lynfort og han kan bare boltre seg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je får ikke vaginal orgasme, kun klitoris orgasme og det tar faktisk litt tid det å.. Iallefall 10-15min om jeg blir sleiket. Men han bruker å ta seg av meg først også bruker vi vibrator mens vi har sex, så da skjer det at vi kommer samtidig alikevel selvom det normalt tar mye lenger tid med meg.

Grunnen til at vi kan få det til at vi kan få orgasme samtidig under samleiet ved bruk av vibrator er at jeg har vært å kjøpt meg en sinnsykt kraftig en som gjør at jeg kommer ekstremt kraftig etter få minutter:D Beste kjøpet ever;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder han ikke ut lenger, så burde han sørge for at du får orgasme før. Sånn gjorde jeg og en eks det, han sleiket/fingret meg til orgasme, så fikk han sitt. Likt skal være likt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link;)

Ja han bruker å sleike meg til jeg kommer(da går det fort!), så blir han så tent at han bare MÅ knulle meg:P hehe...blir jo likt, men savner litt å komme med penis inni meg:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig;)

Om du bestiller derfra anbefaler jeg at du bestiller med express international eller noe sånt, iallefall at du får sporingsnummer. Jeg gjorde ikke det første gangen og etter flere mndr med venting og utallige mail sendte de en ny pakke med sporingsnmr og det kom frem etter to uker.

Har gjort dette i ettertid for selvom det er litt dyrere så har jeg iallefall fått det jeg har bestilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 43, kan jeg spørre åssen stilling dere bruker når du bruker vibratoren? Jeg har lyst til å prøve, men ser liksom ikke hvordan jeg skal "komme til" med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for info:)

kanskje jeg skal bestille en slik...:)men hvordan ser pakken ut når man mottar den?det "oser ikke sex" av den?altså er den diskret pakke inn?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...