Gå til innhold

Jeg er så sykt redd for å bli gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pga store problemer i sv.skap har vi bestemt oss bare for to unger. Jeg stoler ikke på p-piller og alt det der pga jeg har blitt gravid med p-piller før.

Mannen vil sterilisere seg og jeg vil også at han skal gjøre det men så er jeg så redd for at jeg kommer til å angre. Tror ikke det skjer men allikevel..

Jeg vil IKKE ha flere unger og hele greia gjør at jeg ikke tør å ha sex så ofte fordi jeg kan ikke bli gravid igjen.

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis barnet deres er under 3 år kan det hende dere ombestemmer dere om et par år når dere er over småbarnsperioden og det tunge svangerskapet har kommet mer på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo bruke kondom i tillegg da?:)ikke gjør noe dere kanskje kommer til å angre på om noen år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterilisering er det sikreste :) Ville tatt en avgjørelse fort. Imens er spiral ganske så sikkert. Kobberspiral ville jeg valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha flere, men greia er at jeg ikke kan få flere heller. Da ødelegger jeg meg selv. Og da er det lite vits i å være mamma når jeg ikke engang kan ta vare på de jeg har.

 

hater sånne store avgjørelser siden jeg er en veldig sånn tenke-person. Tenker på aaaalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på hormonspiral! En kjempefin greie i grunnen! Sterilisering er ikke noe jeg skal pushe på mannen min før han er godt over 40 i hvert fall. Selv om vi nå er i gang m sistemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så stor fan av hormoner. Blir gæææærn av de. hehe

Mannen vil sterilisere seg så det er egentlig bare opp til meg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...