Gå til innhold

Dere med kobberspiral. Hva betalte dere? Føler meg lurt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist gang kostet det i alle fall ikke over 500. Dette var inkludert uttakning av p-stav i armen. Da var jeg hos gynekolog på sykehuset for å få satt den inn og den fantes der på kontoret. Hadde ikke født før, så fastlegen ville ikke sette den inn selv. Det er tre år siden nå. Trodde ikke jeg ville ha barn på lenge.

 

Denne gangen, etter fødsel (planlagt, faktisk) fikk jeg resept fra fastlegen, og måtte betale hele 800kr på apoteket for kobberspiralen. I tillegg kom jo time til resept ca200, og time til innsettelse ca 200.

 

Føler meg litt lurt, og tror jeg vil be om henvisning til sykehuset neste gang, om det er så mye billigere der.

 

Hva har dere betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk satt inn i oktober i fjor hos fastlegen og betale 350 kr for k-spiral OG innsetting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 300 kr og 75kr for innsetting ifb med en utskrapning.

 

kjøpte spiralen på sykehuset men fikk beskjed om at det var samme pris om jeg kjøpte deg selv på hvilket som helst apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 350 .. de hadde det på kontoret på legesenteret. en venninde måtte betale ja, tror det var 800 på apoteket for legesenteret ikke hadde dem liggende... så varierer fra legesenter til legesenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kjøpte den selv og reagerte ikke på prisen på 800 kr?

Enig at det er dyrt. Men den varer jo i 5 år da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei faktisk så satt jeg og babyen på en benk, fordi jeg hadde rimelig store ryggsmerter. Mannen gikk opp til kassa, fikk spiralen og betalte. Prisen nevnte han ikke før vi var halvveis hjem, altså etter 3.5 mil. Da var det uaktuelt å snu, og jeg ville bare hjem og ligge. Legen hadde sakt at den kostet det samme over alt, så det fallt meg ikke inn å spørre om prisen heller. Den varer i 5 år ja, og i prinsippet er den jo fremdeles mye billigere enn et barn til. ;) Bare litt dumt å vite at man spinker og sparer og så har overbetalt spiralen med så mye. Jaja.. hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...