Sannellerslik? Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Datteren min blir snart 3 år, og jeg lurer på hva vi skal kjøpe til henne! Hun har fra før trampoline, sykkel (både 2-og 3hjuls), dukker, dukkevogner, og en god del andre inneleker... Hun interresserer seg ikke for klær/kjoler.. (ennå) Så nå har jeg ikke peiling på hva hun skal få i bursdagsgave... Noen med gode forslag?? Gjerne både nyttige ting og gøyale ting...;-)
3små-snart4barnsmor Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Kan kom med forslag dattera mi på snart 3 liker. Kan jo være noe din datter liker å? -leketelt -lekekjøkken med lekemat -sandkasse -liten egen svømmebasseng -Sklie til å ha ut i hagen - fotball -modelleire -tegnebøker/vannmaling/fargestifter - sånn magnetiskt tegnetavle? - du skrev hun likt dukker.. kanskje et sånt sykkelsete du kan sett bak to hjulsykkeln så dukken sitt fast å blir med på sykkelturen. Det har dattera mi. Både bamser og dukker som blir med på små sykkerturer ) det var vel det jeg kom på .. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå