Gå til innhold

Er det så lite som skal til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos noen bekjente idag, der tenåringen dems ble sur pga at faren hadde brukt opp bensinet som var til mopeden til tenåringen... (Tenåringen hadde avtaler med kjæresten..)

 

Etter noe diskusjon om at tenåringen hadde sagt til faren at han trengte det lille som var igjen, så hadde heller faren tatt bensinet til bilen sin, uten at han skulle kjøre.

 

Er det altså så lite som skal til før å gjøre tenåringer sure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner tenåringen godt. Og hvorfor måtte far ta bensin som han likevel ikke skulle bruke? For en fjott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med tenåringen. Hadde blitt dritsur om noen hadde brukt opp bensinen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg si at min sympati går til tenåringen:) skikkelig kjip pappa, etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo godt tenåringen jeg også. Men, jeg selv, hadde ikke blitt sur.. Hadde syns det var idiotisk og ikke sagt noe.. men det er meg da ;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... en moped har liiiten bensintank. Og en liten skvett til mopeden kommer en ikke langt med på en bil......

 

Forstår tenåringen veldig godt, jeg. Jeg hadde blitt drittsur selv, om min far hadde stjelt bensinen jeg skulle ha til mopeden min den gangen jeg var ung........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ga jeg tolvåringen en skikkelig skyllebøtte fordi han spiste av isen til femåringen uten å be om lov. De hadde fått hver sin, men han var egoistisk og ville ha mer enn sin andel. Jeg ble så forbanna, fordi det er en tilsnikelse som betyr lite for den største, men som ødelegger mye for den minste (han gråt!) , så jeg skjønner tenåringen. At en pappa i førtiåra ikke kan være mer reinhårig og be om lov, eller spørre om den bensinen var nødvendig, er for dårlig. Det er som om han var 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det skal mye mindre enn dette til å gjøre en tenåring sur ;)

Faren får heller kjøre ned på bensinstajonen og fylle en kanne med bensin til han da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en trenger vel ikke være tenåring for å bli sur for noe slikt!?

 

enn om noen hadde kjørt bilen din tom for bensin bare for moroskyld når de visste du skulle bruke den senere?

 

nei, full støtte til tenåringen med en egoistisk pappa! noe annet hadde det vært om bensinen var beregnet på freks gressklippern og ikke mopeden, men at tenåringen regnet denne kanna som reservelager, og den tilfeligvis var tom.. men det var ikke saken her! :P

 

en far gidder vel ikke bruke en liten skvett når han skal fylle på bilen, det kommer han jo ingen vei på i forhold til mopeden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært den tenåringen så hadde jeg tatt tilbake bensinen fra farens bil hehe, men ja jeg hadde blitt sur, selv nå som voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville ikke blitt sur om du opplevde at noen har forsynt seg av bensinen du hadde på en kanne, etterat du hadde sakt at du trengte den selv, og det førte til at du ikke kunne kjøre på besøk til kjærestn din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...