Gå til innhold

Spiser du når du ser på tv om kveldene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er du sånn som må ha ett eller annet å gnage på om kvelden når du sitter foran tv og pc?

Hva spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spiser aaaaalt jeg kommer over :P nesten..

chips, saltepinner!!!(favoritten om dagen), nøtter, frukt, is, you name it!!

i dag har jeg faktisk kjøpt grønnsaker og dip!! :D

fant ut at jeg kanskje kunne teste en litt sunnere variant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Jeg var innom en "tyrkersjappe" i dag, og fant noe greier som skulle frityrstekes. Skulle være ost inni, og jeg så for meg at det var cheddar, eller noe. Da jeg tok en bit, var det FETAOST inni! Seriøst; frityrstekt feta! Kan du tenke deg noe mer kvalmt?? Gikk rett i søpla! Og jeg som hadde gledet meg til å kose meg, nå lukter det som om noen har spydd her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Glemte forresten å skrive at jeg spiser en pose popkorn hver kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ekstrem på dette før, spiste alt jeg kom over, raidet kjøkkenet etter noe å spise på, men slikt ga jo unødvendig mye ekstra vekt på kroppen, så jeg startet å knaske isbiter jeg hadde fryst med skogsbærblandings mos i, var ekstremt godt! Nå spiser jeg fortsatt isbitene, varierer "innmaten" med frukt, bær og av og til nøtter (cashew eller pistasje) er snadder! føler jeg en utsjeielse er nær, spiser jeg grønnsaker med dipp :) Lørdager derimot står det potetgull, popcorn, sjokolade og/eller saltstenger på bordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser hva enn vi har i skapet jeg. Og vi har vanligvis noe godt. Har vi ikek annet går det i frukt og knekkebrød med fårepølse. Favorittene er sjokoladeis, sjokolade og alt som er surt. Prøver å begrense meg, og har instruert min kjære i å ikke kjøpe inn noe annet enn til helgen. Blir mye knekkebrød og frukt fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...