Gå til innhold

Reisetrille til stort barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal i en del parker i sommer, og trenger en trille til 3,5-åringen. Ikke for at ha ikke klarer å gå ganske langt selv, men han trenger å ta seg en liten lur midt på dagen. Vi har bare en enkel paraplytrille, men den kan ikke legges ned. Synes det er litt meningsløst å kjøpe en dyr trille til et så stort barn, men nå viser dets eg at det er en liten slste eller bror på vei, så vi får sikkert brukt en ny trille mer.

 

Atså, en god trille som tar liten plass sammenlagt. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leter også etter det, simo her jo en reiserille den tenker jeg litt på men husker ikke hva den heter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten flire litt, 21.50. For en utrolig dustete kommentar. Jeg kjenner mitt eget barn veldig godt, og han er en av dem som ofte trenger en dupp på dagtid, særlig når han er sliten/det er mye som skjer. Jeg vet hvor lenge han kan få sove og fortsatt kan legge spå kvelden.

 

Høres ut som du tror jeg har problemer med å få ham til å sove på kvelden og ikke skjønner hvorfor? Jeg kan forsikre deg om at det ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her inne bry seg med de utroligste ting, Jeg har en treåring som også sover litt på dagen men har ikke noe problem og sove på kvelden legger seg rundt 19.30 og sover til 06.30.

Det er enkelte her inne som tror at alle barn er like og helt likt sine egene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke sikker på hva de tåler, men vet Jysk har noen enkle sammenleggbare billige vogner. Samme med Coop Obs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale McLaren xt techo, den er genial, tar liten plass sammenlagt og kan legges helt ned samtidig som kalesjen kan forlenges og trekkes helt over slik at det blir mørkt og godt inni vogna selv midt på dagen (jada, dibbere, det kommer fortsatt luft inn!)

Det er en ganske dyr trille, men verdt hver krone. Og den er garantert ikke noe problem å få solgt for en god pris senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med anonym over, ingenting slår McLaren Techno XT!

 

dyr ja, men varer i årevis med utallige flyturer etc uten noe særlig med skammer.

 

Vi har hatt to Techno XT, solgt den ene nå, beholdt en og kjøpt en tvilling XT. Brukes kun som ekstravogn hos oss, men makan til vogn. Hadde vi bodd en plass hvor det var varmt hele tiden hadde det vært primærvgnen vår. Den er så praktisk og liten og nett. Og full liggestilling er ideelt. Og så er det kjempelett å regulere ryggen, gjort på 1-2-3

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...