ønsker * magetroll <3 Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 jeg har ikke testa sia sist søndag, og har fortsatt ikke sett snurten av tr.. hadde ikm 10.juni tror jeg viss jeg ikke hadde forsinka el! men nå har jeg tatt noen el-tester i det siste, og de har vært nesten positive, i allefall gaaanske sterke i forhold til hva jeg har opplevd før, både på morgen og kveldsurin! så i morgen skal jeg ta en test, viss ikke den er positiv blir det en telefon til legen, for å se om jeg må ha dobbel pergo kur neste gang! hvordan går det med dere jenter??
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Så bra at du har vert tolmodig med testinga denne gangen! Har du gått på pergokur denne måneden? (går ut i fra det siden du skriver dobbelpergo neste gang). Her i gården har jeg gått på min første pergokur, så håper at det gjorde susen. Har ikm 1 juli, så leeeeenge til jeg får teste:S Hadde lyst å kjøpe noen tester på apoteker her om dagen, men gjorde det ikke! Skal IKKE teste tidlig denne gangen:S Masse lykke til! Håper det er en spire hos deg!!! Og heder og ære til deg som har latt vær å teste så leenge! Skal bruke deg som inspirasjon:)
*lille blomst* Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Så spennende tyrjente! Krysser fingrene for deg! Kikket på tester på apoteket i dag, men klarte å IKKE kjøpe! Skal heller ikke teste for tidlig denne mnd!
mer enn bare mor Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 skulle ønske jeg var like tålmodig som deg Jeg kikket på tester idag OG kjøpte. hehe. Dessverre var den negativ da, men er jo i grunn litt tidlig så får teste igjen senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå