Gå til innhold

jeg er ooooveraskende tolmodig med testinga denne gangen! :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke testa sia sist søndag, og har fortsatt ikke sett snurten av tr..

hadde ikm 10.juni tror jeg :P viss jeg ikke hadde forsinka el!

men nå har jeg tatt noen el-tester i det siste, og de har vært nesten positive, i allefall gaaanske sterke i forhold til hva jeg har opplevd før, både på morgen og kveldsurin!

så i morgen skal jeg ta en test, viss ikke den er positiv blir det en telefon til legen, for å se om jeg må ha dobbel pergo kur neste gang!

hvordan går det med dere jenter?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har vert tolmodig med testinga denne gangen! Har du gått på pergokur denne måneden? (går ut i fra det siden du skriver dobbelpergo neste gang).

Her i gården har jeg gått på min første pergokur, så håper at det gjorde susen. Har ikm 1 juli, så leeeeenge til jeg får teste:S Hadde lyst å kjøpe noen tester på apoteker her om dagen, men gjorde det ikke! Skal IKKE teste tidlig denne gangen:S

Masse lykke til! Håper det er en spire hos deg!!! Og heder og ære til deg som har latt vær å teste så leenge! Skal bruke deg som inspirasjon:)

Skrevet

Så spennende tyrjente!:) Krysser fingrene for deg!

Kikket på tester på apoteket i dag, men klarte å IKKE kjøpe!:) Skal heller ikke teste for tidlig denne mnd!;)

Skrevet

skulle ønske jeg var like tålmodig som deg ;)

Jeg kikket på tester idag OG kjøpte. hehe. Dessverre var den negativ da, men er jo i grunn litt tidlig så får teste igjen senere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...