Gå til innhold

Hva er det mest "gale" dere har gjort når det gjelder sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av innlegg om hvor mye partneren vet om tidligere sexopplevelser...

 

For min del vet jeg i grove trekk endel om min manns tidligere liv, men alle detaljer ønker jeg ikke vite engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på om hvilke "gale" ting enkelte er redde for at partneren skal finne ut om..

 

Har gjort endel sprø ting seksuelt jeg også, og selv om mannen min ikke vet det, så er jeg ikke redd for at han skal få vite det.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først hatt en på overnatting, ikke sex men munnsex, så utpå dagen dro jeg på jobb til en jeg hadde seksuelt forhold til og hadde sex på do der, så til min eks som det akkurat hadde blitt slutt med og hadde sex med han. Alt på et par timer... :o

 

Trengte vel litt bekreftelse på at jeg var fin eller noe, midt oppi et litt tungt brudd.. huff,høres jo helt sykt ut når jeg ser det skrevet! haha :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha! Kunne vært meg det der 21:26.. Når jeg var 19 år og ulykkelig etter bruddet med gamlekjæresten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:26:

 

Hehe...ja, ting kan se sykt ut når det leses på trykk. :-D

 

Vet partneren din om dette?

Hadde det vært krise om han fikk vite det?

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da Hi du sier ikke dine ville sider? hehe..

 

Jeg har tatt betalt for sex...

 

Har hatt sex med min x mens han kompis så på...

 

Hadde sex på skolekjøkkenet med x i 9énde klasse..

 

you name it I´ve done it.. bortsett fra 3kan t med to jenter, syntes synd på hun andre jenta som hadde måtte konkurere med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:26 her... Nei ,han vet ikke om det. Er liksom ikke noe jeg har skrytt av! haha :P Men det ville ikke være noe krise om han fikk vite det tror jeg:) Men jeg blir ikke å si det, så da får han ikke vite det;) Og de andre vet ikke om hverandre, so the secret´s safe with me;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:31:

 

Tja..en liten smakebit;

heftig sex med 3 forskjellige i løpet av ei uke. Ingen visste om hverandre, sex med en i ei hytte med mange venner som sov ved siden av, sex på kino/buss, var elskerinnen til en nabo i mange år m.m.

 

Mannen vet ikke om noe av det, men ingen krise om han skulle få greiepå det. Noe det er svært lite sannsynlig at han får. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...