Gå til innhold

Magesmerter = modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 uker på vei og har hatt stikkende magesmerter øverst og på den ene siden av magen siden lørdag. De er ikke konstante, men absolutt ubehagelige. Våkner om natten når de blir ekstra vonde. Jeg har slitt med kynnere, nedpress og stikking i underlivet i 8 uker, så har vært sykmeldt siden midten av mai. Jeg kjenner jo at ungen sparker, så virker som hun har det helt fint. Leste på nettet (noe som ikke alltid er lurt) at dette kan være et tegn på modning, men det var jo litt tidlig for min del. Er det flere som har/har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på uke 33 i dag og fra uke 32 begynte mye slike plager å komme. Det er nok helt normalt det du kjenner:-) Det meste er normalt, selv om vi trenger å høre det mange ganger:-)

Jeg har stram mage ofte, øm navle og et vondt belte fra navlen og ut til sidene. Det er mye aktivitet i magen med kraftige spark. Noen ganger kjenner jeg frykten komme, men det roer seg alltid. Det hjelper å legge seg litt nedpå, på siden og puste litt rolig, det går som regel over fort:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...