Gå til innhold

Strekkmerker...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen forslag om å få huden tykkere på strekkmerker?

 

Har et strekkmerke fra hælvette på nå rundt 3 cm brett, det setter seg fast i alt av klær og kan ikke gjøres noe med pga jeg er gravid....

 

Har flaksa med at det ligger sååå bra til at tigthsa, bukser og til og med trusa setter seg i der.

 

Behøver ikke å bli det kvitt, men bil ha det til å ikke gjøre vondt lenger.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp. Strekkmerker bruker lang tid på å bli bedre, og det blir nok hvertfall ikke bedre mens du går gravid. Det er 10 mnd siden fødsel, og det eneste som har forandret seg er at strekkmerkene er blitt hvite og mer innskrumpet ettersom magen er blitt flat. Tar jeg på de så kjenner jeg at huden er tynnere på selve strekkmerket og det går litt innover. MEN, det sluttet å klø og svi etter 2-3 mnd da merkene ikke var så ferske lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, hadde håpet å få ordnet i alle fall det ene, fargen kan være selvlysende rød for min del... Fikk høre at jeg så ut som ei kjøttkak der det var. Til og med legen grøsset av det, men mente og at det var ingenting han kunne gjøre nå som jeg er gravid (har vel ca 2.5 uke til terminen)

 

Får vel ta tiden til hjelp :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...