Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #76 Del Skrevet 21. juni 2011 Hjemm dei bak et honkle så ær det ingen såm ser at du ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #77 Del Skrevet 21. juni 2011 Hahahahaha! hjemm dei bak et honkle... xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #78 Del Skrevet 21. juni 2011 Hahahahahaha! Tror jeg dør av latter. Dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #79 Del Skrevet 21. juni 2011 Kjener at jej blir litt intrissert i vordann honkle det er du skriver omm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #80 Del Skrevet 21. juni 2011 Et vanntett reimatekk honkle!=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #81 Del Skrevet 21. juni 2011 Oja, Liker Ikke reimateckk.. Syness att hennesoghansen e berre! du vet det merket H/H... ... . . . Menn du bestemer nå sell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #82 Del Skrevet 21. juni 2011 Å fy faen, jeg har ikke ledd så mye av noe på dib siden hun med sametrusa! :-)))) Jeg er forresten 32 år, men veldig umoden og barnslig. Mer mer mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #83 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg hang honkle mitt ut for tørsk, men så kom ørna og tokk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #84 Del Skrevet 21. juni 2011 Det hetter hennes å maurens. H å M ikke H å H. Ler deg og skrive, din reimaonge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #85 Del Skrevet 21. juni 2011 Heiiiiijjj hi! Kanse det er hål i honkle så vanet kåmer ijenom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #86 Del Skrevet 21. juni 2011 jei tror kanse at honkle ditt ær ødebelakt.. da må da vel du og sjønne att det ikke går ann å tørke den ongen med det da eller?!?! det kan da ikke vere så vannskli å sjønne det da eller?? håper virkli att du ikke får fler onger nå assss!! for du ÆR sjikkeli dåli mor!!!! vedder på du ikke leser foreldre og barn også?!?! du vet vell at man mååå lese det for og være god foreldre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #87 Del Skrevet 22. juni 2011 Hær var det våldsåmt mye keft å få da! Åg bare påga ett honkle da du! Jeg låver att jeg skall shekke både ongen åg honkle bedre neste gang. Hahaha! Jeg leer meg ihjel! Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #88 Del Skrevet 22. juni 2011 Det hetter fåresten ike foreldre og barn, det hetter fåreldre å onger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #89 Del Skrevet 22. juni 2011 haj du prøvt og henje ongen til tørk??? d er merre miljauvenli!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #90 Del Skrevet 24. juni 2011 onger skall ikke tørkes med honkle da vettu!!!!! det er faktisk fali!!!!! du er dårli mor om du ikke vet bedre en det asså!!!! de kan faktisk få prikker i huden asså!!! du må bruke såne silkeservetter!!!!!!!!!! å dessuten er du dårli mor viss du må spørre om såne ting her på et forum asså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #91 Del Skrevet 1. juli 2011 Hahaha! Jeg er hele 32 år og ler sånn at jeg rister HONKLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #92 Del Skrevet 2. juli 2011 Honkle<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #93 Del Skrevet 3. juli 2011 Næi, det hetter faktisk : Helli Maurits og Hennes Hansen Ær dett så jævli vanskerligt å skræve rektig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #94 Del Skrevet 4. juli 2011 Ta me ongen te doktor. Det der skjede me ei venine og de kunne bli ganske alvorli om en ikke jore noe me de. De kan jovere no mat ongen ikke tålte au kanse. Har du git ongen jogert me sokker i kanse? Ikkje bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #95 Del Skrevet 4. juli 2011 du, jogert e bra for ongan, bedre og bjynne tilig, dessutn e jogert bra for bleijeytslett! Men du må ikke glemme veldi vikti ting, ikke blanne jogert og sinksalve, det blir søl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå