Pogoled Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Ble plutselig litt engstelig da det begynte å komme en sviende/brennende følelse i magen og det gikk ut i ryggen (eller mer som om det ligger som et belte rundt magen ved navleområdet). Dette kommer med ujevne mellomrom. I tillegg har jeg stikkinger helt nede i symfysen... Noen som kan hjelpe meg og si hva dette er??
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Kan høres ut som rier, så om de blir sterkere og regelmessig er det nok rier. Kan selvfølgelig også være litt vonde kynnere, eller masrier.
Alida*Englebarn Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har hatt det sånn noen ganger, har det i kveld og hadde det for noen dager siden. Stramt belte fra navlen og ut i sidene og øm rundt navlen. Jeg har ikke en sviende følelse, bare hardt og ømt. Hvor langt er du kommet? Jeg begynte på uke 33 i dag.
Pogoled Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2011 Uff nei, får da ikke håpe det.. er kun i uke 32... Men nå har de kommet og gått i ett par timer. De varer ikke lenge, kanskje 10 sekunder... Hva gjør jeg da? Bare sitter her og ser dum ut??
Pogoled Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2011 Godt å høre det er flere enn meg... Jeg er førstegangs gravid og det er mye jeg lurer på Jeg begynte på uke 32 i dag...
Alida*Englebarn Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Som jeg husker fra siste gang var det snakk om at magen strekker seg, tøyer seg som den har gjort hele tiden mens vi har gått gravid. Jeg føler at babyen har snudd seg eller holder på med prosessen. Derfor sparker hun opp og mye til høyre side. Det blir et press nedentil når hodet ligger ned og derfor også disse sparkene med knær og hæler. Skal begynne å gå til jordmor fra nå, fordi jeg får mer informasjon enn hos legen som tar urinprøve, mål og vekt,,,viktig det men jeg ønsker den baby praten for det er så mye jeg tenker på rundt alt mulig og jordmor er den rette for mine spørsmål:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå