Barbarella og froskebarna Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei! Vet ikke om du er her inne i det hele tatt for tiden, men i tilfelle du ser det - hvordan går det? Har dere fått vite når dere får IVF ennå? Håper ventetiden ikke blir altfor lang... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143340414-lioness/
lioness* Skrevet 3. august 2011 #2 Del Skrevet 3. august 2011 Hei du!!!! GRATULERER med babyen i magen! Jeg har ikke vært her inne på lenge nå, og ser at du er langt på vei med et lite nurk. For noen koselige nyheter, dette unner jeg deg så veldig! Når blir termin? Jeg har ikke fått vite noe mer om ivf-behandling. Var inne til samtale i Stockholm i mai, og de skulle kontakte oss når de hadde gentesten klar (som skal benyttes til testing av befruktede egg). Det venter vi på nå, de antydet et par måneder, så nå over ferien kan det jo hende vi hører noe. Så blir det å vente på vår "slot" i køen... heldigvis sa de at vi kanskje kunne få et forsøk i løpet av høsten, i så fall blir det ikke så lenge til! Uansett er jeg veldig klar for å gjøre det på denne måten. Har ikke brukt prevensjon siden sist abort i desember, men heller ikke forsøkt aktivt å bli gravid... Ser det er halvannen måned siden du skrev dette innlegget, men du er kanskje her litt oftere enn hva jeg har vært i det siste ? Måtte bare ha fokus litt andre steder en periode. Har dere fått vite kjønnet til minstemann? Stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143340414-lioness/#findComment-143447955
Barbarella og froskebarna Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2011 Hei! Godt å høre fra deg :-) Og så bra at dere antakeligvis får et forsøk til høsten! Blir jo lenge nok å vente uansett, men jeg vil tro at dere ikke trenger mange forsøk på å få det til, siden dere ikke har noen fertilitetsproblemer (så vidt jeg vet?). Det må være utrolig godt å vite at når dere blir gravid neste gang så er det garantert ikke samme problem som alle disse gangene... Utrolig bra at dere fikk denne utredningen og fant ut av det. Jeg er nok her en del oftere enn deg, ja ;-p Skjønner kjempegodt at du trengte å få fokusen bort i denne ventingen. Takk for gratulasjon :-) Termin blir 31. januar, og alle 5(!) ultralyder så langt har bekreftet dette. Jeg har vært utrolig heldig og har fått jevnlig oppfølging i hele 1. trimester med ultralyd annenhver uke. Ultralyden 12+2 så visst ut som at det kunne være ei jente, men det er jo veldig usikkert så tidlig. Var noe med tre streker som kunne tyde på jente. Ny ultralyd er om en uke, 15+2, og da får vi kanskje se kjønnet mer sikkert. Etter det blir det vanlig svangerskapsoppfølging tror jeg, muligens litt kombinasjon av gynekolog og jordmor. Vi ble aldri testet for kromosomting, kan jo hende at det er noe sånt som er problemet for oss også, siden det går så bra denne gangen, og med gutten vår. Sender deg en privat melding også, jeg, har noen spørsmål om stedet der du bor :-) Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143340414-lioness/#findComment-143448592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå