Gå til innhold

inspirert ! har du rotet/hatt sex med en opptatt mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

som enten er gift,har samboer, eller er kjæreste med noen?

 

isåfall, hvilken bokstav begynner den utro mannen på, når skjedde dette, hvordan ser mannen ut og hvor. hva gjorde dere? hadde han barn?

 

tørr dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, flere ganger.

 

En begynner på G og dama var gravid (de ventet en jente som fikk et navn som begynner på L)

 

En som har dobbeltnavn J-I. Samboer, men ingen barn sammen

 

En som begynner på A. Var gift og hadde en sønn som begynner på F

 

En som har dobbeltnavn B-E. Gift med to barn, en gutt på D og en jente på C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Et lengre forhold faktisk, og han giftet seg mens vi holdt på. Hadde barn med kona si.

 

Jeg tør å skrive alt jeg, men av respekt for kona hans (jada, dobbeltmoral, det kunne jeg tenkt på før) som jeg tror er her inne så skal jeg ikke skrive navn og tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som rotet litt med en tvillingpappa som klarte å lire av seg at konen hans var død...Det var hun ikke. Vet ikke sikkert hva han heter, tror det var O-C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var 16 og han var russ. han staret på K. Dama vet jeg ikke hva startet på :P De hadde ikke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en som hadde kjæreste. Startet på J, dette var nyttårsaften 2002/2003

Mannen er rødhåret og lav, men muskuløs

På hytta til ei vennine av meg

Sex

Ingen barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en mann mens samboeren hans lå på fødeavd.. Forholdet vårt varte et halvt år da, så det ble jo en del flere ganger også.

Men jeg tør ikke dele ut noe info nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Navne begynner på S. Skjedde for noen år siden. Han så bra ut. Vi hadde sex. Han hadde ikke barn. (men jeg hadde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det regnes med: Navnet starter på C, 5 år siden, "typisk" tyrker.. Vi hadde et "forhold" i 2 uker, til jeg fant ut at mannen var gift og hadde barn, avsluttet det tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen drittkjærringer dere er .... null respekt for hun som er lykkelig uviten om hva mannen holder på med. er det spennende siden det er menn som egentlig er av markede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,mange!

 

Da var jeg 18/19 år...så det er en god stund siden.

Hygget meg med gifte menn,fordi jeg var av den kyniske typen,som bare var ute etter sex..intet forhold.

Disse mennene sa jo ingenting, da de hadde kone og barn hjemme.. så jeg kunne kose meg,uten å være "den løsaktige på bygda".

 

Helt herlig på det stadiet jeg var der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...flere ganger:/ Sex med alle.

 

- typen til venninna mi

- typen til venninna mi, et barn (Da hadde jeg samboer selv)

- mannen til ei jeg så vidt kjenner, før de var gift, etter, da de hadde et barn, da hun var gravid med nr 2. (Da hadde jeg samboer selv)

- typen til ei på jobb, et barn

- en gift mann jeg traff via blink, 2 barn.

 

Ja,jeg skjemmes nå! Ung og dum, ingen ansvarsfølelse da. 2 av disse fant ut om det. Upopulært, for å si det sånn :(

Alt skjedde i edru tilstand, jeg var før ganske så flørtete av meg, og det var sterk seksuell kjemi mellom oss. Jeg var ikke ute etter dem som kjæreste. Med unntak av en av dem, som jeg i ettertid ble veldig forelska i. Men det ble aldri oss..

 

Det skal også sies at to av mine menn, første var kjæreste, andre var samboer gjennom flere år var utro mot meg. Så jeg vet også hvordan det er å være på andre siden. Vi hadde ingen barn sammen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig! Samme gjaldt for meg da jeg va 19-23 år,genialt at de aldri ble å si noe! Helt til en av dem ble forelska i meg, og sa det til dama! Ikke braaaaaa... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et av/på sex forhold med en på R over flere år,2002-2007.. han hadde samboer og 2 barn,fortsatt sammen med samboeren sin,hun visste om det.. jeg var singel og barnløs.

 

Min største kjærlighet som jeg aldri glemmer helt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun vil vel bare finne ut om noen puler mannen hennes..eller om noen puler samme mann som henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H.B.M, hadde sex med han for snart 3 måneder siden. Han var her på befaring.. ehmm...

 

Vil ikke avsløre for mye. Han har vært samboer med dama si i mange år, de har ingen barn ennå så det kan jo være hun er på "prøvere", eller noe. Noe dritt å gjenkjenne mannen sin her.

Han og jeg hadde et stormende forhold i et år, fram til han møtte henne. Han dumpet meg og jeg hadde kjærlighetssorg i to år. Møtte (eks)mannen min, fikk 3 barn, men han dro fra meg. Hadde vært singel i et år da denne kjekkasen sto på døra mi igjen etter 8 år. Tok oss 2 minutter før vi lå i senga. Idiotisk gjort, merket at følelsene for han aldri hadde forsvunnet og de blusset opp med en gang. Nå sitter jeg her med kjærlighetssorg over denne mannen igjen, men det er til pass for meg! Det mener jeg virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. sex med alle!

 

1. var eksen min som jeg hadde barn med, han hadde ny dame da og de er gift nå men kan ikke få barn fordi hun er så feit.. vi hadde sex mange ganger etter at dem ble sammen..

 

2. var en fyr som jeg kalte Tobbe, var gift og hadde 2 barn.. skjedde i 2007-2008 sånn ca tror jeg

 

3. En fyr som ble drukket ut, han var litt sånn mc-dude aktig.. vet ikke hva han heter. Han ble gift, men vet ikke om de har barn.. skjedde i 2010

 

4. en fyr som var gift og hadde tvillinger, bor i Bærum, vet ikke navnet.. skjedde i 2011

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med tre stk.

 

1: rotet med. Hadde samboer. Navnet begynner på A. Hadde ikke barn. Skjedde i 2007. (skjedde bare en gang) Skikkelig slesk egentlig.

 

2: Sex. Han hadde samboer og barn. Navnet begynner på G. Også i 2007. (varte i ett år) Var litt sånn amerikansk fotball type.

 

3: Sex. Hadde samboer. Navnet begynner på P. Møttes i noen mnd.

Mc-fyr.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...