Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Tragisk. At man påstår det er andre årsaker er det dummeste jeg har hørt! Man lar hvertfall jenta jobbe ferdig vaktene som er satt opp, og tar opp med henne at hun bør fremstå som mer selvsikker. Latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/20/nyheter/psykiatri/innenriks/psykisk_helse/16989383/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Hun har vært frisk i 3 år og så får hun sparken. Makan!! Det kan umulig være lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, og hun fikk jo feil diagnose! Synes jenta er tøff somstiller opp og forteller om det og ha vært ung og psykisk syk! Forbilde for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Hårreisende! Håper hun går videre med dette. Jeg som avdelingsleder ville skammet meg om jeg var i hans sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 ja kjenner jeg blir irritert. Nekter å tro det er andre årsaker hvertfall- Hadde jeg jobbet der hadde jeg faktisk vurdert å si opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Enig ned deg; veldig dårlig gjort av Åpen omsorg. Utrolig at det fortsatt i 2011 skal være stigmatiserende å ha hatt en posttraumatisk stresslidelse som ligger flere år tilbake i tid. Jenta virker tøff og oppegående, håper hun finner en ny jobb med en arbeidsgiver som setter pris på henne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 Vanvittig uansett årsak til at hun blir sparket. Hvis hun har gjort en dårlig jobb i prøvetiden, så bør de jo veilede henne underveis i opplæringen sånn at det ikke bare plutselig kommer som en overraskelse når prøvetiden nærmer seg slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Del Skrevet 20. juni 2011 Mennesker som har hatt en schizofrenidiagnose er tabu i arbeidslivet. Uansett om diagnosen var feil, har hun hatt den og det har arbeidsgiver fått vite. Utrolig pen jente, forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Del Skrevet 20. juni 2011 Hun har jo blirr feildignostisert. (og det vet jo også arbeidsgiveren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #12 Del Skrevet 20. juni 2011 Han kan ikke vite det 100% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #13 Del Skrevet 20. juni 2011 Han kan ikke vite 100% sikkert hvilken diagnose noen av hans ansatte har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 20. juni 2011 #14 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, men det skal han vel formelt sett drite langt og tynt i så lenge de ikke forsømmer seg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #15 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, men i hennes tilfelle har han hørt diagnosen i et program om henne. Dessverre viser dette hvor vanskelig det er å komme tilbake til arbeidslivet etter andre psykiske plager enn angst og depresjon. Mange som blir betraktet som late har faktisk ingen mulighet til å få jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå