Gå til innhold

Utrolig dårlig gjort av Åpen omsorg Kråkerøy

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tragisk. At man påstår det er andre årsaker er det dummeste jeg har hørt! Man lar hvertfall jenta jobbe ferdig vaktene som er satt opp, og tar opp med henne at hun bør fremstå som mer selvsikker.

Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og hun fikk jo feil diagnose!

Synes jenta er tøff somstiller opp og forteller om det og ha vært ung og psykisk syk! Forbilde for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårreisende! Håper hun går videre med dette. Jeg som avdelingsleder ville skammet meg om jeg var i hans sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kjenner jeg blir irritert. Nekter å tro det er andre årsaker hvertfall-

Hadde jeg jobbet der hadde jeg faktisk vurdert å si opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ned deg; veldig dårlig gjort av Åpen omsorg. Utrolig at det fortsatt i 2011 skal være stigmatiserende å ha hatt en posttraumatisk stresslidelse som ligger flere år tilbake i tid.

Jenta virker tøff og oppegående, håper hun finner en ny jobb med en arbeidsgiver som setter pris på henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig uansett årsak til at hun blir sparket. Hvis hun har gjort en dårlig jobb i prøvetiden, så bør de jo veilede henne underveis i opplæringen sånn at det ikke bare plutselig kommer som en overraskelse når prøvetiden nærmer seg slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som har hatt en schizofrenidiagnose er tabu i arbeidslivet. Uansett om diagnosen var feil, har hun hatt den og det har arbeidsgiver fått vite. Utrolig pen jente, forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Nei, men det skal han vel formelt sett drite langt og tynt i så lenge de ikke forsømmer seg på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men i hennes tilfelle har han hørt diagnosen i et program om henne. Dessverre viser dette hvor vanskelig det er å komme tilbake til arbeidslivet etter andre psykiske plager enn angst og depresjon.

Mange som blir betraktet som late har faktisk ingen mulighet til å få jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...