Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Har tatt av 7,3 kg og 19cm rundt forbi på kroppen på 5 uker!!!! Er så lykkelig Endelig har jeg funnet min måte ) Og nå er jeg halveis!! Måtte bare skryte litt. Thihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugress Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva er hemmeligheten?? :-) Gratulerer!! ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Så flink du er! Grattis med godt resultat! Hva er hemmeligheten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja men så SI det da !!! Hva er måten din ??? Grattis med halveis oppnådd mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Ketolyse og trening Jeg er veeeldig fornøyd. Og hadde aldri trodd det kunne være så lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Grattis!! Bare å kjøre på dA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugress Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Æsj.. Hadde håpet det var noe annet enn ketolyse Har prøvd det, og det frister IKKE til gjentakelse! Får finne min egen måte da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 fortell??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå