Gå til innhold

Kan man "miste" venner på facebook uten at man sletter dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså at det skjer en feil e.l.? For jeg kom inn på en profil til ei dame jeg er helt sikker på jeg var venn med tidligere, men nå ser jeg at jeg ikke er det. Er en bekjent, har ikke hatt så mye omgang med henne, men det er også fordi vi bor på hver vår kant av landet. Har aldri vært uvenn med henne for å si det sånn:P

 

Oppdaga det samme med ei jeg gikk i klasse med på vgs, men hun har sikkert sletta meg, ei spesiell dame det der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men har ofte opplevd at noen mangler, så plutselig så er de der igjen. Har ikke gått inn på profilen dems for å se om vi er venner da. Facebook har hvertfall masse bug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig at du har blitt "ryddet vekk". Det er mange som foretar oppryddning på vennelisten og fjerner folk de aldri har kontakt med og føler at de egentlig ikke kjenner. Ikke sakt at hun ikke vil hilse på deg på gata mer, eller har noe i mot deg, men kanskje ville hun bare ha nærmere venner på vennelista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig for meg å være venn med henne, altså, bare synes det er synd hvis hun hadde sletta meg..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del som har slettet meg også av ubegripelige grunner. Jeg synes det blir feil og dramatisk å gå rundt og droppe "venner" slik. Hva er vitsen med å bli venn i første rekke da? En får jo følelsen av at en er langt nede på listen deres og ikke når opp til standaren de har satt for å være "venner". Tragisk,hallo,det er facebook det er snakk om og de 200 andre vennene er jo gode nok liksom. Har blitt "dumpet" av tidligere "bestevenner" på barneskolen og til og med ei svigerinne.

Når det er sagt tror jeg ikke venner bare forsvinner uten at noen har slettet noen. Unntak er jo ved dødsfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo det, har selv hatt opprydning, er bare det at vi har 22 felles venner fra samme bekjentskapskrets... Jaja, er sikkert ikke verre enn at hun bare ville ha de hun har mest kontakt med.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes jo det er artig å gå inn og se på bilder, ser hvordan det går med folk selv om jeg ikke har direkte kontakt. Grunnen til at jeg kom inn på profilen hennes var at en felles fb-venn av oss hadde kommentert et bilde og det kom opp på newsfeeden min. Bilde av hun jeg har snakka om og en ny baby. Visste ikke at hun hadde fått baby, jeg, men liker å følge med de jeg kjenner på det her med barn/bryllup etc... Har man liksom noe å snakke om hvis man skulle treffes;) Er det ikke det som er en del av facebooksyndromet? Følge med på hva alle andre foretar seg? :P

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som støtt og stadig blir borte, jeg finner henne ikke i vennelista mi, bilde hennes er borte osv.

Men når jeg ringer henne finne rhun meg, sender en melding jeg ikke får opp osv. Timer eller dager etterpå så er hun der og meldingen kommer opp. Da har hun byttet passord og alt er som før.

Så ikke sikkert du er fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...