Gå til innhold

Dere med orden i klesskapet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ugenen har hver sin komode.

 

jeg og mannen deler på 3 komoder.

 

jeg har 6 skuffer. bruker 2 til gensere. skiller da mellom tykke og tynne gensere. en til undertøy. en til bukser. og en til sokker. og en til shorts,piratbukser, thits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har noen kjempefine tøybokser til klær. Jeg bruker disse til å skille singleter, pyntede topper, vanlig topper osv. Og skille undertøy. De er firkantetde og ikke så store, så får plass til 4 i hver hylle. :)

 

Rydd ofte. Ha fast plass til hver sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger opp nesten alt av tøy, har singletter fremst, så t-skjorter, skjorter, cardigans/gensere, så skjørt og kjoler. Buksene ligger i ei skuffe under.

(Jeg jobber i klesbutikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke jeg er den rette til å svare på det...for jeg har muligens en psykisk lidelse når det kommer til klær :P

 

Jeg har tre svære klesskap. alle fylt til randen, og de tilhører bare meg.

 

Alle kjolene og skjortene mine henger på kleshengere

 

Alt tøy er delt inn i farger og kategorier

 

Alle gule singletter/topper, Alle grønne tynne gensere, Alle svarte bluser osv...

 

Jepp,jeg har et problem.. og jeg er fullstendig klar over det... men jeg trives med det.

Og utrolig ryddig og oversiktelig..DET er det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første du kan gjøre er å plukke ut alt du ikke lengre bruker! Det gjorde jeg i dag, og fikk en stappfull bananeske som skal gis bort! :D Har en tendens til å bruke det som ligger øverst, og så er det masse klær som aldri blir brukt!

 

Jeg har sånne "trådkurvsystemer" til klær. Og det funker for meg. En kurv/skuff til jeans, en til joggebukser, en til undertøy osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Da skal jeg ta meg litt sammen og gjøre noe av det dere sier. Kanskje låne den dama men minipsykosen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha.. MEG kunne du godt ha lånt. Jeg sikler omtrent når jeg ser klesskap. Men jeg tror nok det bare ville gjort psykosen min verre, hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...