Gå til innhold

Hvem er egentlig disse barnepasserne på elixia?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har de noe relevant utdannelse, eller er det bare folk de har "plukket opp på gata" ?

Ville dere satt ungen deres der mens dere trener? Er ganske skeptisk jeg.. ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg studerte pedagogikk for noen år siden var det flere av medstudentene mine som jobbet på slike steder eller som assistenter i barnehager osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke der, men jeg jobber på ixat der jeg bor, og er utdannet barne og ungdoms arb. "Alle" vi som jobber der har generell utdanning eller mange års erfaring med barn. Så her er vi hvertfall ikke "plukket opp på gata"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi jobber som barnevakt på Elixia, tror det ble sånn fordi hun kjenner noen som eier senteret. Hun har en gammel barnepleierutdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er engler på jord. Har babyen der hele tiden. Aner ikke om de har utdannelse, men strengt tatt trenger man vel ikke så mye skole for å plukke opp et barn som gråter eller leke en time med en toåring...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som jobber i barnepass på treningssentre er studenter i alle mulige studieretninger. Men som anonym over her skriver, så trenger man jo ikke utdannelse innen barnepleie for å passe et barn i en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare ett barn om gangen, men gjerne 7-9 vil jeg tro. Men de kan gå og hente mora hvis et barn hylskriker og ikke vil trøstes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...