Gå til innhold

Noen som bor på Stord/Leirvik her? Hvordan er det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det traust og "kjedelig" lite og gjøre, siden det er en knøtt liten by eller? Skal kansje flytte dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke på Stord, men 20 minutter unna. Stord er en fin plass å bo, med flust av butikker og ting å finne på. Tror ikke det er så mye du ikke finner her i forhold til i større byer. Fordelen med Stord er at at øya og byen er mye mer "intim" og det er nok lettere å få seg et nettverk her enn på større steder. Ikke er det så langt til haugesund heller, så jeg tror ikke du kommer til å kjede deg der;) Men hvor bor du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har studert på Stord. En helt grei plass. Har det Du trenger, alt på en plass:) mindre enn 1 t til Haugesund, forholdssvis kort vei til Bergen og kort vei til Bremnes på Bømlo. Fine turområder og flott natur. Ikke verdens navle, men det finnes verre plasser i Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Stavanger, og skal flytte dit fordi mannen har fått et bra jobbtilbud der. Har hørt av andre som har bodd/studert der at folkene er litt egne, litt sære:P Litt sånn å der er "de folkene fra byen ja" Og at dem holder seg til sine "folk" Jeg dømmer ingen jeg altså, er bare noe jeg har overhørt hehe. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde der i ett år for noen år tilbake. Det jeg la mest merke til var at folk var utrolig koselige. Ikke noe problem å bli kjent med andre, og masse å finne på. Anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Bømlo, 30 minutt unna.. Har gått på skole der og syns det er like greit å kjøre dit å handle som å kjøre til Haugesund. Nå har di de fleste butikkene derogså:)

Mye fotball og sportslige aktiviteter, hyggelige folk, fine turløyper.

Du må ikke tenke på By som i Bergen, er bare ei lita øy, syns ikke det er noe byaktikt over Stord ;)

Fin plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...