Gå til innhold

barnet er alltid så vanskelig å legge etter å ha vært hos far... hater det..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i går sovnet han kl 00:00. nå skriker og skriker han men sovner som regel før i dag.

 

både han (sier han) og jeg legger uttungen på 2 år kl 19. og er ikke før på onsdager sånn ca at han legger seg normalt igjen. han sover hos faren sin annenhver fredag og lørdag. og de dagene han kommer hjem etter å ha vært der er leggetiden et m a r e r i t t ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gutta på 3 og 5 år er litt vanskelige på det området etter samværshelg. De legger seg greit, men er våkne flere ganger hver i løpet av natta. Gråter i søvne og våkner med et hyl."Jeg vil til mamma".. Er forferdelig vondt å være vitne til det, det skjærer i mammahjertet mitt. Må som regel ta dem inn i senga mi de to-tre første nettene etter de kommer fra faren. Fryktelig slitsomt, og jeg merker jeg forbanner faren deres som utsetter dem for dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du foranner faren for da ,at han har samvær med de?? Hv er det han utsetter dem for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew. der sovnet gutten. min sønn våkner også alltid mye første natten.

 

første natt:

sovnet mellom 00-02 engang.

våkner hver halvtime

gråter i søvne

rister

står opp mellom 06 og 06 engang og er helt utslitt på dagtid

 

andre natt:

sovner rundt 22-23. sover til normal tid, ca kl 7-8. våkner 1 eller 2 ganger

 

tredje natt: sovner rundt kl 21. våkner ikke, sover normalt

 

fjerde natt: legger seg til å sove med en gang jeg legger han kl 19.

 

slik er det etter hver samvershelg. tar på kreftene..

 

HI. ps. jeg sa ikke fml og det var ikke jeg heller som forbannet bf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk litt fort:

 

står opp mellom 06 og 06 engang = st¨år opp mellom 05 og 06 engang.

 

sover til normal tid, ca kl 7-8 = våkner til normal tid ca 7-8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

det jeg forbanner faren for er at han er mer opptatt av å ta igjen tapt ungdomstid. Damer og fest er mer viktig enn å ta ansvar for den familien han var med å starte. Vi har en baby også, men henne ser han nesten ikke. Han er mer opptatt av å være ungkar og spellemann, og tenker ikke på at barna sliter med å ikke ha oss i samme hus lenger. DET er det han utsetter dem for. Å måtte vokse opp uten kjernefamilien bare fordi faren ikke var "klar" for å være far på heltid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det barna dine som sliter med det+ eller er det du som sliter med at han fester og holder på med nye damer og at du sitter igjen alene med alt de slitsomme. in the end så er det du som tjener på det. du får masse verdifull tid med barna som faren bare har drukket vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som om han ikke er trygg hos faren sin. Hvis det er tilfelle synes jeg veldig synd på ham. Jeg hadde uten tvil kontaktet barnevernet om jeg mistenkte at barnet mitt ikke trivdes hos far, for å få råd til hva jeg skulle gjøre med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil barna slite med det om foreldrene har gått fra hverandre. Det er jo en helt ny hverdag for de som skal kjøres inn.

Det sier jo seg selv.

 

Og da blir det gjerne et ekstremt stort irritasjonsmoment om far da har gått ifra familien sin bare for å drikke og ligge rundt... Det kan ethvert brødhue forstå!

 

Jeg er ikke hun som skrev om dette først da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...