Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Legen min gjennom mange år har sluttet, og jeg var hos legen her om dagen og ble da møtt av en ny som har overtatt for min gamle. Jeg likte han ikke, synes han var hoven og lite interesert i og høre hva jeg hadde og si. Følte meg rett og slett ikke komfortabel med han. Så nå har jeg tenkt og bytte til et annet legekontor her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Du trenger ikke oppgi grunn. Du bytter lege og ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do Her kan du logge inn og bytte - du kan se hvilke leger som er ledige i din kommune, et par klikk, du trenger ikke snakke med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Takker HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå