Gå til innhold

Vet mannen/samboeren din "alt" du har gjort i fortida?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med verdens beste mann, vi har vært sammen i 3 år og samboere i 2,5 år. Jeg har gjort den del ting i fortiden min som jeg gjerne skulle ha ugjort, men sånn virker det dessverre ikke. Gjort er gjort og spist er spist osv. Det jeg lurer på er om dere har fortalt alt om deres fortid til deres nåværende mann? Hadde jeg vært 100 % sikker på at han aldri fikk vite noe, hadde jeg aldri kommet til å sagt noe til han, men jeg er redd for at fortiden min skal "dukke opp" en eller annen gang, og lurer da på hvordan samboer vil reagere. Er det beste å fortelle han nå, eller er det beste å la være og ta det senere hvis det skulle komme for en dag?

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei..fortid er fortid. Har ikke gjort så mye galt heller da, men jeg forteller ikke om alt jeg har gjort i fylla for 10 år siden uansett. Det har ikke han noe med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av samme oppfatning som du er 19.21, men likevel så føles det nesten som jeg lyver for han ved ikke å si noe:(

Jeg har da som dere sikkert har forstått ikke helt vært mors snille pike, blir nesten kvalm av å tenke på hvor mye jeg har tullet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en brøkdel engang, men hvorfor skulle jeg det?

Fortid er fortid. Er ikke så int. i hva han har gjort heller... så lenge han ikke har sitte inne og sånt.

 

slapp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortalt mn mann det meste av min fortid av hva jeg kansje burde ha skult men har valgt og fortelle. min mann er glad jeg har fotalt han dette.

 

dette er da snakk om at jeg var under barnevernet, prøvde å ta livet mitt. var forlovet som 16 åring, varte riktig nok ikke lengre enn 4-5 timer. at pappa har truet meg. slike ting vet han. men han vet ikke hvor mange jeg har hatt sex med. min mann dømmer meg ikke utifra fortid. han setter pris på å vite men presser meg ikke til å si noe.

 

vis du vil fortelle han det så gjør du det. jeg hadde gjort det, for da vet han det. han kan ikke bruke det imot deg. det er fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar..Virker som jeg kanskje skal slappe av ja..

Ting som jeg ikke har kunnet råd for, DET vet han. Men det er vel dette med sexpartnere som gnager mest + et par andre ting (bilder blandt annet)

 

Så dere sier jeg bare skal la være å si noe med god samvittighet? Etter at jeg ble "voksen" og roet meg ned så har det vært lite tull altså, nå snakker vi om ting som skjedde for 7-15 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig vet han ikke det. Jeg var 27 år da jeg møtte han og hadde opplevd mye innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange år tilbake hadde jeg ikke uroet meg for noe..

 

slapp av. ta det med to. fortid så mange år tilbake har han ingenting med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vet definitivt ikke alt jeg har gjort. Jeg har gjort mye rart som jeg kanskje ikke ville gjort igjen, men føler ikke at noe av det jeg har gjort før vil ha en innvirkning på forholdet vårt om han fikk vite det heller, så derfor sier jeg det ikke.

 

Hvis det hadde vært noe som jeg mente var viktig for han å vite så hadde jeg sagt det til han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min vet ikke alt.

 

For meg er det helt unaturlig å fortelle ALT.

Kan ikke fatte hvorfor noen må gjøre det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett, men føler ikke på at jeg må fortelle han alt. det har bare kommet opp gjennom årenese løp. Satt meg ikke ned å hadde confession lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det kommer noe godt ut av å vite alt om hverandre. Slik kan man fort bli sjalu helt uten grunn. Men har du og mannen snakket om dette? Jeg og samboeren min har snakket om at vi ikke trenger å vite antall ekser, antall sexpartnere osv. Fortiden har noen gang dukket opp, og f eks når eksen min flyttet sammen med broren min (ikke som kjærester altså, men de er venner), så sa jeg at han var eksen min for tusen år sia, siden jeg kom til å omgås han en del. Det var helt greit for samboer, og ingen flere spørsmål har dukket opp. Jeg spør heller ikke han.

 

Nei, fortid er fortid! Og uten fortiden hadde du ikke vært den du er i dag, så ikke skam deg over den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...