Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Storebror som er skolegutt har fått vannkopper. Kan jeg sende lillebror som er frisk som en fisk i barnehagen? Bør jeg si at vi har vannkopper i familien? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg ville sendt i bhg frem til han evn får vannkopper. Men jeg ville også sagt fra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 ja, ville og sendt i bhg, det kan ta fra 1-2 uker før minsten får vannkopper hvis han får det. men bare nevn det i bhg du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 enig med de over. Grunnen til at jeg syns det er viktig at du sier fra, er fordi om det er noen gravide som vil kunne få smitten i hus, er det viktig at de er klar over mulig smitte. (Barnehagen har ikke lov å si at det er ditt barn smitten evt kommer fra, kun at smitten er i bhg dersom yngstemann hos dere får vannkopper, eller bærer smitten til andre barn...) lykke til med sykdommen, er ikke alltid bare bare med vannkopper. Hilsen en mamma med en som har hatt vannkopper før yngstemann kom tiil verden, og som jobber i bhg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå